Merhaba ,ben Kasım’da ilk ve son olmak üzere üç aylık ignelerden yaptırdım ,aralıkta regl miktarim azalmıştı ,ocakta Şubat’ta olmadım ,Mart’ta tekrar oldum yine azdı ama Nisan’da olmadım regl yine ,ama regl belirtileri yaşıyorum olmuyorim,acaba böyle olan var mı,artık en sonunda adet söktürücü kullanmaya başladım dün umarım faydası olur?