BirAlparslanAnnesi Dorukata1 3 ana 2 ara öğün şeklinde beslenmeli artık evde yaptığınız herşeyi verebilirsiniz şeker /tuz kontrollü olarak
Premsesannesi355 Dorukata1 sabah kahvaltısı ara öğünleri öğlen akşam yemeği bol su 😘 ben bugün omlet avakado pekmezli suyunu verdim öğlen kıymalı çorba , akşam köftesi var
Canel Dorukata1 benimde oğlum biberonu bıraktı ne anne sütü ne mama içiyo bende kahvaltısına gece mamasına aptamil veya anne sütü karıştırıyorum
BirAlparslanAnnesi Dorukata1 bize doktorumuz 1 yaş itibariyle istemiyorsa verme zorlamA ek gıdasını sağlam tut demişti.. ı yüzden ben hiç öyle muhallebi bilmem ne de hiç vermedim zaten vermeyide düşünmedim İsterseniz doktorunuza bi danışın
Canel Dorukata1 görmedim yazdığınızı pirinç unu mama yapıyorum geceleri 2-3 ölçek aptamil karıştıyorum toz halinde sabah cicibebeli yumurtalı kahvaltısına suyla seyreltip 1-2 ölçek karıştırıyorum doktorumuz önermişti