Kızlar dün bebeğimin göbek deliğinde çok az bir kızarıklık gördüm ve hafif bir koku enfeksiyon olabilirmi diye korktum saf su ve pamukla yavaşça temizledim ve krem sürdüm sabah baktım geçmiş ve kokuda yoktu hiç ateşi falanda yok yaşayan varmı sizce napmalıyım ❤️