Mavismila Tecrübemden dolayı yazdım. Mama kötü birşey demek istemiyorum zaten gerekmediği zaman dedim bu hatayı ben yaptım ve 8. Ayda memeyi bıraktı ki 3. Ayda başladı meme reddimiz ve şuan mama+ ek gıda olarak devam ediyoruz. Mama kötü aç bırakın vermeyin demedim 🤷