Nurselihiranur Papatya-ya gaz için damla ilaç bir şeyler kullanın çok gazı varsa alerjiden şüphelenin çünkü süt yapan her şey gaz yapıyor sizin 40 güne kadar sütünüzün oturması için yemeniz lazım beslenme gazdan daha önemlidir benm iki kere sütüm gitti 😞
Papatya-ya Nurselihiranur ben gaz yapan şeylerden uzak duruyorum yine sağlıklı besleniyorum ama bebegimin gazı aşırı derecede yok damla da kullanıyoruz yarın için yemek düşünüyordum aklıma geldik acaba gaz yapar mı bebeğe diye