Fenciannee Kızlar Bilim Kurulu toplantisi sonrası toplu taşıma ve sağlık kuruluşları hariç tüm kapalı yerlerde maske kullanılması kaldırılmış. Neler düşünüyorsunuz 🙈
Ikrazumra19 Fenciannee yaz geldi zaten cogu takmiyor herkes gecirdi hastalığı normal bence iyide oldu
Winnithepooh Fenciannee 23 nisanda avm gtyik kalabalık yerlere gittik eğlenceler için maske takıyoruz diye bize uzaylı gibi baktılar takan sayısı 5 takmayan 500 diyeyim size açıklamaya gerek kalmamıştı zaten 🤣
Fenciannee Deletedmom00881 gecmis olsun diyelim, benim nefesten ziyade sesim çıkmıyor yani sesim normalde de kisiktir maskeyle hiç çıkmıyor 🙈🙈
Kadifemsii Fenciannee yani bi tuhaf hissederiz elbet 😬😬 ama iki bebem var şimdiye kadar nasıl geldiysem aynı şekil devam 😀😀
Honki_Ponki Fenciannee kız ne düşmesi hala oranlar yükseliyor twitteer dan takipteyim sağlık bakanı fahretin kocayı valla gına geliyor odam twit attıkca daha dün ki twitin de vakalarımız baharın gelmesiyle artış göstermekte diye paylaşım yapmıştı bitmez bizim bu çilemiz ☹️
Honki_Ponki Fenciannee ben takıyorum yaa yinede alışkanlık oldu sanırım ama kapalı ortamda yine takmak zorunlu diye bi ara söylenmişti sanki açık alanda takılmasın kapalı alanda takılcak diye tabi bu rahatlık herkesin işine yaradı o ayrı 🙂
blue5 Fenciannee ben dikkat etmeye devam edecegim. Hic iyi olmadigini dusunuyorum. Avmler de kalsaydi en azindan. Berbat bir hastalık tekrar kendiminin de yakinimin da gecirmesini istemem.
Sevmmm Fenciannee çok mantıklı ve geciktirilmis bir karar 🖐️ insanlar bıktı artık maske kullanmaktan . Zira bir koruyuculuğu da yok . Aksine sürekli kullanmak ciddi fena tahriş ediyor . Zaten insanlar da artık süs niyetine koluna falan takmaya başlamıştı 🤣
Wolverine Fenciannee hayatımda hep maske varmışcasına alıştım. Takmaya devam ederim. Tedbir bizden taktir Allah’tan 🤷🏻♀️