Kızlar oğlum yumurtayı çok severi artık tiksiniyor , peynirden de aynı şekilde özellikle kahvaltıda verdiğim her seyden . Bu ara patatesten aynı şekilde tiksindi diliyle itiyor . Kaşık maması verdim geçen kusuyordu bir kaşık aldıktan sonra vermedim. Bir yaşına bir ay var dönemsel bir şey midir , geçer mi bu süreç ? Tekrar nasıl sevdirebilirim.