BuseBlt iş kura sorsaydınız neden alamadınız SGK ile ilgili bir problem varsa dilekçe ile düzeliyor zamanınız geçmediyse eğer bir öğrenin çünkü doğum raporu engel değil alamamanıza hatt şöyle bir örnek vereyim bir personelimiz baypas oldu 8 ay raporluydu sonrasında işe devam edemeyeceği için haklı nedenle fesih yaptı o bile aldı son 8 ay hiç pirimi olmamasına rağmen