linamommmmm yok bakılmadı canım biz 4 günlükken mideden dolayı mide ilacı falan kullandık hastanede yattık geçenlerde de karnımız gurul gurul yapıyordu husursuzluk gaz sorunumuz oluyordu bu şikayetlerle gittik ultrason da midesinde bşy çıkmadı kanda karaciğer enzimi yüksek çıktı 2 hafta sonra tekrar çagr dı doktor kullandığı ilaçtan olabilir 2 hafta hiç bir ilaç kullanma dedi kullanmıyorum zaten mide için de 1 ay oldu kullanalı