Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 9 aylık doğduğundan beri emziriyorum. 1 aydır da işe başladım ve hafta içi beni sadece akşamları 2-3 saat görebiliyor. Bende romatoloji hastasıyım. Kendi mevcut hastalığım ilerlediği için artık ilaçlı tedavi sürecine girmek zorundayım.Emziriyorum diye ilaç almıyordum idare ediyordum. Artık Kullanacağım ilaçlardan dolayı emziremem. Hepinizin fikirlerine tecrübelerine ihtiyacım var. Emzirme sürecini nasıl yavaş yavaş bebeğimde travma yaratmadan kesebilirim ? Şu an günde 2-3 kez emziriyorm sadece. Evden çıkmadan işe giderken. İşten gelince (bu bazen, özlediği için özlem gidermek için bi iki fırt sarılıp emmek istiyor). Diğeri de gece uykusunda. Emzirme kızım için duygusal bir bağ anlamında da şu an. Zaten işe başladığımdan özlüyor ve ayından dolayı da ayrılık kaygısı hat safhada yaşıyoruz. İştem gelir gelmez hep sarılmak istiyor sımsılı boynumu bırakmıyor biri gelirde kucagımdan alır diye korkuyor daha sıkı sarılıyor filan.. Sizce en sakin ve doğru ve çabuk şekilde nasıl emzirmeyi kesebilirim ?? Tecrübeli anneler varsa yardımcı olabilirse sevinirim