Benim oğlumda 4 aylık çok kusuyro yerler batar ustunuz batar herkes 6.ay da geçer diyor .kolo alımı normalse sabredecez çok zor aslnda bebegede anneyede sürekli.mendil tişört üst baş batıyor neyse yıkanır bebek kilo kaybediyor ağzı açıyor ama sabir bakalaim hemen yatırmayın ve gaz cikarriken çok sırtına vurmayın hareket tetkiklermiş reflüyü..