Evett malum anneler günü geliyor 🧚 evlendiğimizden beri pandemiydi yasaklardı derken hem anneme hem kayınvalideme sadece çiçek gönderebiliyorduk. Bu sene hem bebeğimin de adına, hemde bana doğum ve hamilelik sürecinde çok çok fazla destekleri olduğu için ikisine de güzel hediyeler almak istiyorum ama ikisininde ne evinde mutfağında eksiği var, ne kılık kıyafetinde 🤣 hem bütçeyi çok aşmayacak hemde şık hediye fikirlerine açığım 🌺 günlerdir trendyolda dolanıyorum yok beğenemedim bişey 🤣