bakma-bana4 kakaolu kek yap , pişince kenralarindan kes ve çıkar . Keki ikiye böl,arasına ve üzerine kremsanti yada pastacı kreması sür. Çıkardığın kekleri robottan çek ve üzerine serp , güzel bir görüntü oluyor. Araya meyve ,damla çikolata falan da koyabilirsin evde varsa