Meriyyy Bu sabah dördüncü ay aşımızı olduk aşı olduğumuzdan beri aşırı huzursuz huysuz emmek istemiyor uyumak istemiyor sürekli ağlıyor ve sürekli kucakta olmak istiyor açıdan kaynaklı mı sizce
BuseBlt Meriyyy cuma günü yaptırdık huzursuzluk ve hafif ateş oldu 1 güne geçti ama. Sizin de yarın akşamüzerine doğru birşeyi kalmaz
Baakpnr- Meriyyy evet canı acıyor olablir . Calpol verebilirsiniz , ağrısı varsa iyi gelir . Bir de zaten 1-2 gün huzursuz olabilir 🦋
Meriyyy BuseBlt inşallah ya zaten 3 gündür falan huzursuzdu bugün zirve yaptı sanki asla emmiyor en fazla yarım saat uyudu sırtı yere deydiği an ağlıyor o yüzden kucağım da sürekli
BuseBlt Meriyyy dördüncü ay atagiyla karışmış olabilir 🤔 ağrısı da olabilir bizim hemsiremiz yakıyor aşı demişti akşama doğru calplol verin isterseniz
Msrc Ne kadarda bizim bebe 4.ay aşısı bizdede aynı beyaz gürültüyle uyutuyorum cok fena oldu bizde cumartesi olduk 🙄
Msrc Meriyyy 3 gündür verıyorum bir tatlı kaşığı sabah bide gece yatarken . Ateş oldu ama huzursuzluk daha cok hala öyle huzursuz atak ayıyla aşı birbirne girdi sanırım benımkıde
Meriyyy Msrc Galiba bizim de atakla birleşti çünkü biz de üç gündür huzursuzluk bugün zirve yaptı ben de Şurup verdim Henüz pek bir etkisi olmadı
monimom Meriyyy biz iki hafta önce yaptırdık oğlumda sadece biraz bacak ağrısı oldu bide hafif ateş oldu ama calpor verdi doktor ağrı kesici ondan bi çay kaşığı verdim dizinin ağrısı da geçti