Mom52 Anneler kızım 4 aylık. Ek gıdaya erken başlayanları görüyorum. Doktorumuz da yavaş yavaş verebilirsin bi şeyler dedi de erken değil mi merak ediyorum 🙏🏻
BuseBlt Mom52 bizde sadece mama ile beslendiği için 4 ay kontrolünde doktorumuz yavaş yavaş başla dedi. Ben bayramdan sonra başlayacağım 5 aya yaklaşmış olacak o zaman
Efeninannesi10 Mom52 desteksiz oturup başını tam tutuyorsa ve siz karşısında birşeyler yiyorken ağzını oynatıp yutkunuyorsa bence ufak ufak tadımlarla başlana bilir günde 1 yemek kaşığı kadar ben 5 aylıkken başlamıştım
2811uraz Benim de bugün oğlumun kontrolü vardı , biraz mama takviyesine başlayalım dedi. 4 aylık oğlum
Esra_Deva Şu mama ile beslendiği için diye başlayan cümleler çok yanıltıcı. Bebeğin kilo alımında sorun varsa! Doktorlar genelde erken başlatıyorlar. 2.ayından itibaren mama ile beslendi kızım ancak ek gıdaya 6.ayda geçtik. En doğrusunu doktorunuz bilir.