Kızlar bebeğimin yüzündeki sivilce siğil tarzındaki kızarıklıklardan dolayı doktora gittim egzama olduğunu mustelanın şampuanını ve nemlendiricisini kullanmamı söyledi.Benimde saçımda yıllardır geçmeyen ense kökünde egzamam var benden geçmiş olabilir mi ama ben o tarafıma hiç almıyorum bebeğimi 😒