YorgunAnneyim Büyüyor ama üzerimden hiç inmiyor hep kucağımda olmak istiyor ağlama krizleri hiç azalmıyor büyüdükçe rahat olur diyordum ama herşey daha zor işe gitmem lazım benden başka kimsede durmuyor ne yapacağımı bilemiyorum 🤦♀️
deletedmom2200 YorgunAnneyim bizde aynıyız canım üzerine bide aşırı utangaçlık eklendi eskiden aşırı sosyaldi herkese gülücükler saçardı şimdi zeka kartındaki bebeği görünce bile benim koynuma sokuyor kafasını 😂 umarım geçici bir dönem olur
DenizRuya YorgunAnneyim Ay malesef aynı durumdayız hep kucağımda olmak istiyor herşeye ağlıyor yanında başka bi çocuk ağlasın bizimki ondan çok ağlamaya başlıyor çok zor bi süreç umarım geçicidir ve bunları huy etmez kendine Allah yardımcımız olsun 🤦♀️😊
Alyanur YorgunAnneyim canim 10ay 10 günlük olduk bizde ben kızımla uyudugu surec haric surekli kucak kucagayiz tatile gittim hic kucagimdan inmedi gun geçtikçe dahada benden ınmiyor nezmaan bitecek bilmiyorum cok guzel seyler ama bazen yoruyor asla babaya bile gitmiyor aglayarak bana geri geliyor 9. Ayla 12..ay anne ye düşkün olurmus doktorumuz dedi bakalim beklemedeyiz
Busra17_18 YorgunAnneyim 10 ay 4 günlük bugün delirmek üzereydim demek ki sizde oylesiniz😁 zaten kucaktan inmezdi bugün tamamen yapışık ikiz gibiyiz yoruldum ve yarın işe gidicem. bebekler dahacok annelerine yapıyorlar herseyi benim annem bakıyor onlara karşı gayet iyimis zorlamıyormuş
YorgunAnneyim Busra17_18 ay annemde dursa işe gideceğim 1 gün bıraktım kıyameti koparmış yetiş dedi kadın resmen ama yaşını bekleyelim bakalım yürürse felan belki toparlar😀 balsevdigim ya üzülmeyin ne güzel işte size sevgisi sonsuz zaten nöbet usulü çalışıyorum işe başlıycam karakara düşünüyorum valla
balsevdigim YorgunAnneyim benim tam tersi kucağımda hiç durmuyor hep kendi takılmak istiyor ve çok üzülüyorum bu duruma