merkurkedisiii Geçen ay spiral taktırdım ama gel görün ki bu ay 10 gündür kanamam var bi türlü durmak bilmiyor normal mi acaba yaaaa taktıranlar yaşadınız mı bu durumu
iki_prenses_annesi merkurkedisiii gayet normal canım benimde takıldıktan 10 gün sonra yogun yoğun kanama oldu . Sonrasında yine kanama başlayınca korktum gittim iyi ki de gitmişim çünkü spiral kaymış . Dikkat edin ek önlem alın mutlaka
Mrs-Turkk merkurkedisiii merhabalar. Adetiniz düzene girdi mi benımde spiral sonrası ilk adetim cok yogun geliyor hep mi böyle olcak acaba diyorum😞
Anesanne merkurkedisiii aynen öyle geçen ay taktırdım. İlk reglde 10 gün kanama olduçok fazla ,ama azalacak diyorlar
merkurkedisiii Papatya ay bide arada agrı giriyor ki İnan dedim acaba normal mi diye bu kadar kanama ama
merkurkedisiii Mrs-Turkk Merhabalaar :) doktor 3-4 ay böyle olabileceğini söyledi eğer 4 ay sonunda geçmezse bi kontrol edilmeli dedi. Yeni adet oldum sanırım düzeliyor gibi geçen aya kıyasla yoğun bi kanamam yok
Mrs-Turkk merkurkedisiii tesekkur ederiim benım ılk ayım daha yaa hayatımda böyle kanama görmedimm panik oldumm