1prenses_annesii Kizlar ilk çocuğum tecrubesizim haliyle 😄 kizim 23 günlük kaka rengi hardal sarısı sulu ve pihtili normal midir bide günde kaç bez çıkarması doydugunu gösterir cevaplarsaniz sevinirim anne sütü veriyorum günde 30-60cc de mama veriyorum
Flzkrtttt 1prenses_annesii Gayet normal bir durum olması gereken gibi kakası 2 veya 3 kakalı bez 2 3 çişli bez doyduğu anlamına gelir
oglumuz01 1prenses_annesii mamada veriyormuşsun kakası yeşil de olabilir bazen o zaman birde bir gögüsünü tamamen emzir sadece ön sütü alırsa da yeşil kakası olur yani Yağlı sütü emmediğini gösterir bazı durumlarda anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal miş günde 6 8 çişli bezi varsa doyuyor
Aynur_Asln 1prenses_annesii aynı durum bizdede var doktor normal dedi ve gunde 10 kere bile çıkarabilir demişti ben 7,8 defa cıkarıyorum. Kilo alımında Iyı gıdıyo
Nil123 1prenses_annesii benim kızım 2950 doğdu ödemi gidince 2750 oldu benim sütümde azdı sarılıkta olduk ama mama vermemem gerektiğini söyledi doktor emiyor bazen sizin gibi sıkıyorum sanki süt gelmiyor gibi ama doktor iyi gidiyor böyle devam dedi. bize kilo alımı normal gidiyor . fikir olması açısından paylaşmak istedim 52 günlük bu arada kızım 😊
1prenses_annesii Flzkrtttt çogunlukla 2-3 kakali bezden fazlasını çıkarıyor ama çişini pek takip etmiyorum onu özellikle takip etmeli miyim
Flzkrtttt 1prenses_annesii gayet güzel o ara zaten çişinide yapıyordur benim bebeğimde öyle sormam da sakınca yoksa neden mama verme gereği duyuyorsunuz
1prenses_annesii Flzkrtttt ilk zamanlar normal dogum olmasina ragmen ilk gebelik oldugu icin sütüm çok az geldi mamayla destekledim şimdi sütüm geliyor ama sürekli emmek isteyen bi bebek ve göğsüm bos oldugu zaman gunde 1 ya da iki kez mama veriyorum kilolu bi bebek de degil yetmiyor mu diye korkuyorum
Aynur_Asln 1prenses_annesii sürekli emme ıstegı ten tene temas etmek ıstemesıymış benimkide agzımda dursun hıc çıkarmayın kafasında, kokumun oldugu bı kıyafetimı indiriyorum yanına biraz durdu bu ıstegı
Flzkrtttt 1prenses_annesii gögsüm boş diye bir kavram yok her zaman süt oluyor sürekli emmek istemesi çok iyi ne kadar emerse süt o kadar artıyor 🙂
Alparslan616161 1prenses_annesii kaç saatte bir emziriyorsnki benmde ilk gebelik benm bebede öyle ama mama vermiyorum kesinlikle bol bol meyve suyu hoşaf su hurma tüketiyrm bide sabah akşam duş alıyorum göğsüme masaj yapıyorum baya faydası oluyor. Bide saat başı emziriyorum bazen yeri geliyor doğduğu zaman hastanede beni mamaya zorladılar bi biberon vermemle meme reddi yapmıştı zor alıştırdım geri göğsüme inşallah sende de memeyi unutmaz.
Aynur_Asln 1prenses_annesii biz 15 günde 500 gr almıştık doktorda anne sutune devam güzel gidiyorsun demişti
1prenses_annesii Alparslan616161 gündüzleri bir saatte ya da bir buçuk saatte bir emiyor gece de iyi uyursa kendisi ne zaman uyanip aglarsa o zaman veriyorum max 4 saatte uyaniyor bazen daha kisa surede ama uyanmazsa kendim uyandırıyorum
1prenses_annesii Alparslan616161 yok dedigim gibi zaten ilk doktor kontrolunden sonra doktoruma danisip birakacagim simdiye kadar meme reddi olmadi aksine çok seviyor emmeyi
Sinemcansenturk Bende anne sütünü mama ile destekliyorum kızım 2600 doğdu ve sarılık geçirdi sarılık döneminde mama almaya başladı anne sütünü doktor kontrolünde mama ile desteklemenin sorun olacağını sanmıyorum sadece biberon ile vermeyin mamayı
1prenses_annesii Sinemcansenturk benimkinin kilosu 5. Gün kontrolünde 3 tü sinirda dedi doktor gunde 30 ccye kadar mamayla destekleyebilirsin demisti simdi aylik kontrolümü bekliyorum birakmak icin
Alparslan616161 1prenses_annesii benmde durum aynı sarılık tehlikesi var diye gündüzleri bol bol emziriyorum geceleri de 2 3 saatte bir kendim zorla uyandırırım.
Alparslan616161 1prenses_annesii bnm çocuğuma mama ii gelmemişti vermek istemedim zorladı beni çocuğumun dengesi şaştı eve geldim asla vermedim çocuğuma sütüm yetiyor hani anlamıyordu beyinsizler mama verme sebebi de ne biliyormsn 3.780 doğdu 3 günde ödemini hızlı attı 3.345 e düştü neymiş ben bebeğimi emzirmiyormuşum sütüm yaramıyormuş çocuğun kilosu ondan hızlı düşmüş resmen açık açık senden anne olmaz muammelesi gördüm. Sonuçta 10 günlük doğum kilosu yakalama süreci var illaki yakalardı yakaladıda küvezde yatmasına rağmen