basakhanim34 inanın hiç bilmiyorum 9 kilo çok zayıf dediler kas gevşekliği var dediler yürümesi gerekiyordu şimdiye kadar dediler ama maşallah evi turluyor tutuna tutuna bazende bir bakıyoruz kendini bırakıp yürüyor sonra korkup hemen bir yere tutunuyor ismine bakmadığı içinde uyaran eksikliği olabilir dendi 3 ay sonra psikolog görecek ama nöroloji doktoru 10dan fazla kelimesi var refleksleride iyi komutta alıyor dedi ona rağmen diğer prf.doktor uyaran eksikliği olabilir dedi ne yapacağımı şaşırmış durumdayım zehir zıkkım oldu herşey bana çok çok üzülüyorum içim içimi yiyor nerde hata yaptım diye kendimi sorguluyorum 😞😞