Burada gurbetteyim eşim polis memuru yalnızım 15 aylık oğlum yalnız çevremizde hiçkimse yok kalabalığa karışamıyoruz parka çıkıyoruz yalnız oynuyor iyice A sosyalleşti taşınma süreceğinde ve bebeğim covid olduğunda hastane sürecinde ekrana mağruz kaldı ama kendimce her zaman birşeyler öğretmeye çalıştım hep konuştum yaptıklarımı anlatmaya çalıştım 15 aylık ve şuan yapabildiği şeyler alkış bay bay çak yapar anne baba mama meme dede gel birşey atınca attım der gel dediğimizde gelir geldim der Allah kaç deyince parmağıyla 1 yapıp bir der birşey istediğinde veya gösterdiğinde işaret parmağını kullanır burnun nerde deyince burnunu gösterir baban nerde deyince gitti der herşeyi taklit eder kelimeleri vs taklit eder göz kırp dediğimde göz kırpar göz teması var akranlarını görünce heyecanlanır hemen sırnaşır lakin ismine dönüp bakmamaya başladı dün prf.doktora gittik rutin kontroldü hem 15 aylık tam olarak yürümüyor tutunup heryere gidebiliyor desteksiz tutunmadan sadece koltuklardan koltuğa gidebiliyor ama uzun mesafe illa parmağımızı dahi tutup güven alıp yürümek istiyor doktor çok zayıf dedi 15 aylık 9 kilo ve uykusu vardı uyudu uyandırdık o an saydığımız şeyleri doktora yapmadı uyandığı için ağladı sadece ve doktor uyaran eksikliği olabilir dedi nöroloji gördü yani aslında bir sıkıntı pek göremiyorum ama TV kesin 3 ay sonra psikolog görecek yürümemesi içinde anestezi verilip emar çekilecek belkide bunlara gerek kalmaz dedi doktor bilmiyorum ama dünyam başıma yıkıldı herkes ne kadar ilgili olduğumu bilir hatta bazen kızarlardı bana çok ilgileniyorsun çocuğu kendi haline bırak derlerdi nerde hata yaptım hiç bilmiyorum 😞