Ozlem2904 5 aylıkken olduk, özel hastanede.. önce bi aletle uzaktan gozunun derecesini filan ölçtüler hatta şaşırdım 1sn surmedi🤣 2.5 yasa kadar bu şekilde ölçüm oluyormuş, sonra dr muayene etti, valla baya ayrıntılı inceledi ama gözüne kadar girmedi elinde mercek bi yandan cingirakla bebegimle oynadı bi yandan muayene etti.. çok şükür gusel geçti . Damla filan damlatilmadi bize