Minamom Esmaky Valla neredeyse piyasadaki bütün mamaları deneyen biri olarak gaz ve kaka problemi yaşamadığım tek mama bebelac gold Kilo alımıda gayet iyi
Aylnemir Esmaky 5 ay 5 günlüğüz canım 2.aydan beri bebelac gold kullanıyoruz çok memnunum fakat kilo alımı azaldı bu yuzden ek gıdayada basladık ama mamadan kaynaklımı bılemıyorum buzamana kadar güzel alıyordu
Skrsln Esmaky ben de yeni doğduğunda aptamil almıştım canım sonra hipp e döndüm şimdi tekrar aptamil 😂 benimkine öyle ekstra bi gaz yapmadı 3 aylık oldu gaz problemi yavaş yavaş bitiyor artık 😊
Seccc Bende hipp kullanıyorum ama bebeğim çok kilo almıyor aynı zamanda doğan arkların bebişleriyle aralarında baya fark var. Hangi mamayı alsam kararsız kaldım sma kullanan var mı? Yoksa bende bebelac alıcam
Skrsln Seccc benimkine aptamil kilo aldırdı canım 1 kilo üzeri alıyordu aptamil ile organik diye hipo e geçtim tabi biraz da büyümenin etkisiyle 850 gr aldı bu ay
Minamom Busrasare 2,5 saatte bir 100 CC yiyor bazen 135 CC yiyor o zaman 3 saati geçiyor bir sonraki mama saati
zehra41 hipp kabızlık yapıyor benim bebeğimde ve arkadaşımın bebeğinde aynısı oldu , iyi yapmışsınız değiştirmekle
Esmaky zehra41 bebelacda cok sisirdi karnini gazni cikaramadi hippde oyle.degldi kendi gazni rahat rahat cikrtyordu bende sasrdm napcmi
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold çok güzel yiğenim yiyior gaz kabızlık yapmıyor rahat güzel bir mama