Solocann kızıma ayakkabı alıcam ama marka konusunda kararsızım nıke güzel uzun ömürlü ama 2 kere makinaya atmamla yazı logo hepsi silindi lumberjack aldım çok kötü çıktı içi hepsi attı Adidas’ı hiç kullanmadım nasıl uzun ömürlümü yıpranırmı rahat mı fikirleriniz lazım 🌸
hemsire09 Solocann benim tüm ayakkabılarım adidas, hem çokk rahat hem de tarzı güzel ama fileli olduğu için çocuk çabuk yırtabilir 😊
YeniAnneIstanbul Solocann makineye atacaksan nike revolution modeli al digerleri makineye girmiyor cogu, ama silince temizleniyor. Adidasi kendim sevmiyorum genelde Nike’a gore daha cabuk yipraniyor (benim kendime aldiklarim, cocuk modeleri bilmiyorum).
Noname21 Solocann skechers tabiki. Benim diyen markalar yanında 0 kalır. Kendin git kendin için bir dene rahatlığını görünce çocuğuna da alacaksın. Ben uzun zamandır ordan alıyorum. Yazlık kışlık esim kendisine de ald8 çok memnun. Tabi biraz pahalı ama Nike Adidas da pahalı
Solocann hemsire09 ben kızımın spor ayakkabılarını hep fileli alırım daha rahat ama yine de deneyip alayım belki konvers tarzı alırım onlar çok güzel oluyor teşekkür ederim 🌸
Solocann YeniAnneIstanbul nıke çok uzun ömürlü ki bence uzun ömürlü olması önemli ben bu söylediğinize de bakayım araştırayım teşekkür ederim 🌸
Solocann Noname21 ya ilk kez duyuyorum bu markayı bi bakayım teşekkür ederim canım 🌸hangi ayakkabı ucuzki kinetiks çocuk ayakkabısı bile 150 -200 den başlıyor artık 3 katı fazla veririm en iyisini alırım güzel rahat olsun da fiyatın önemi yok :(
kinderpingui Solocann iki oğlumada Adidas alıyorum gayet memnunuz Nike hiç kullanmadık lumberjack yedek ayakkabısıda var oğlumun oda gayet dayanıklı ikisini dönüşümlü giyiniyor okulda falan baya sağlamlar yani
Solocann kinderpingui çok teşekkür ederim 🌸 peki hangi modellerden kullanıyorsunuz benim kızım da okula gidiyor bu kısmı biraz önemli :)
PortakalliKahve Solocann puma almıştım çok güzel rahat ayakkabı istediği gibi hareket ediyordu çıkartmak istemedi hatta ☺️ Kalıbı biraz küçük olduğu için iade ettim ama baya kaliteliydi. Polo da güzel,rahat mı bilemiyorum çocuk için ama onu alıp deneyeceğim
Solocann PortakalliKahve Polo yetişkin ayakkabısı bile sağlam çıkmıyor çocuk için hiç güvenemiyorum ama Puma gerçekten iyi çok almak istedim ama çok ağırdı rahat yürüyemedi başka model de yoktu çevrem de çoğu Puma kullanıyor teşekkür ederim 🌸
Noname21 Solocann o zaman kesinlikle öneririm. Ben bugün gidip kendime de alacağım mesela. Kizom icin kıyafete çok para vermem ama ayak sağlığı önemli. Çeşit çeşit var sandalet leri de çok güzel. Umarım memnun kalirsin
YeniAnneIstanbul Solocann aynen ben hem kendime hem ogluma nike aliyorum ve hepsi hala dun almis gibi duruyor 😊 hatta revolution modeline makineye attiktan sonra sanki hic giymemis gibi 😀
RuzgarMommys Oğluma hep vicco alıyorum Eşimle adidas giyiyoruz cok rahat cok seviyorum Oğlumun da ayak numarası biraz daha büyünce adidas alicam
Solocann RuzgarMommys vicco baktım bayram ağzı çirkin ayakkabılar kalmıştı bize beğenemedim 🙈çok teşekkür ederim bence de Adidas 🌸
kinderpingui Solocann ikisinde Adidas x lego aldım fiyatları tuzlu ama baya götürüyor😁 lumberjack olan Race model daha geçen sonbahardan beri kullanıyoruz
Solocann gocebebirbayan teşekkür ederim 🌸 vicco hiç kullanmadım bu sefer alayım dedim hep çirkinleri kalmış bidahakine kesin onu alırım merak ediyorum çocuk Markası sonuçta :)
Tatlican Solocann Birkere Nike aldik bir yiladan fazla giydi hala yeni gibi ama bez degil oyüzden makinaya atmadim sildim temiz oldu.bu bayrakda vicco aldım kullananlar hep memnun .
Solocann Tatlican benim kızım da yıllarca kullandı ama logosu falan silindi fileli olduğu için rahat rahat makinaya attım vicco güzelleri kalmamıştı :(teşekkür ederim canım 🌸
Solocann Nurellaaaa çakma değillerim acaba öyle bana da denk geliyor çakma 200 falan bilemedim canım :((
Solocann Yusufagahinannesi teşekkür ederim 🌸ya diğer markayı ilk kez duydum araştırayım ama çoğunluk Adidas diyor bakalım :)