Merve_bolat Gizlibirii REMINGTON S5505 PRO CERAMIC ULTRA kullanıyorum çok memnunum saçım dalgalı hiç bir düzleştiriciyi bu kadar çok beğenmemiştim
Noname21 Gizlibirii ben philips kullanıyordum iyon ozellikli seneler önce 500 TL ye almıştım. Ama şimdi phiilips düzleştirici tarak cikarm8s 700 TL 8nu alacağım kullananlar çok memnun
AnnaKarenina_ Gizlibirii trendyoldan aldım aprilla çok hızlı ısınıyor çok iyi düzleştiriyo ben indirimde 70 tlye aldım 😂en fazla 100 tl olmuştur
hemsire09 Gizlibirii baktım da benimkinin üretimini durdurmuşlar 🤦🏻♀️ remington da çok güzel arzum da olabilir hem uygun hem güzel düzleştiriyor
BalarisiYusra Gizlibirii philips essantial care ionic almıştım evlenmeden önce 170 tl ye almıştım şuan 350 -450 tl sanırım çok güzel düzleştiriyor ben memnunum dümdüz yapıyor çabuk ısınıyor
GmzSnn GAMA kullanıyorm belki 10 senelik düzleşticim gören herkes yenimi aldın der😅 hiç kalitesinden ödün wermedi