Mervek92 Sezeryan dogum yaptim 40 gun oldu ama hala karnimin ici aciyor dis kismi degil ama ici aciyor bu normal mi ne kadar suruyor bebegimi kucagimda cok tutuyorum ondan olabilir mi tecrubeli olanlar yazarsa cok sevinirim
Selin1234 Mervek92 canım o zaman la geçiyor merak etme fazla ağır kaldırma karnını zorlayacak hareketlerden kaçın 3 kere sezeryan ile doğum yaptım