Az once goz kapagimda bisey oldugunu ve acıdığını hissettim ve ne goreyim boyle ben gibi bisey et parcasi gibi.. intte sigil diye gorunuyor. Cok moralim bozuldu bulasiciymis. Bana nerden bulasti acaba 😔 yada cocuguma da bulasir degil mi. Bilgisi olan yazabilir mi lütfenn 😔😔