2811uraz Kızlar evolvia mama kullanan var mı ? Doktor mama takviyesine başlayalım biraz dedi, 4 aylık oğlum. Sma mı evolvia mı ?
Elif6161 2811uraz ben Bebelac gold kullanıyorum kabıZ yapmayan mama ve sindirimi kolay keşki doktorunuza sorsaydınız ben cok mama denedim
Masal_1 2811uraz sma ve hipo combiotic kullandım. İkiside kızıma yaramadı yaklaşık 4 aydır Bebelac gold kullanıyorum. Bana kalırsa sma denemeden bilemezsiniz 😌