Eliz13 şu persilin sıvı yüksek performans varya yeşil olan. Efsane birşey ya. Cumartesi günü oğlum 23 Nisan gösterisinde beyaz gömlekli bir kostüm giymişti. O gün gösteriden sonra avmye gittik. Gömleği çikolata ketçap yerlerde süründü hep toz kir oldu. Akşam Gelince kirliye attım. Herhalde dedim bu artık çöp olur. Pazar günü de evde degildik. Akşam üstü okulun wp gurubunda bir anne gösteriye çocuğunu gonderememisti. Mazeretini yazmış. Pazartesi herkes kostümüyle gelse kızımla fotoğraf cekilseler olur mu demişti. Akşam 10 gibi eve geldim. Oğlumun yarın gömleği giymesi lazım ve çok kirli. 12 dk 30 derece. Leke çıkarıcı da bitmişti. Makinenin içine ve kapağına birer kapak döktüm. O kirli gömlek varya kar gibi bembeyaz çıktı makineden. Birdaha asla başka deterjan denemem bile. Normalde makineden hep benim çamaşırlarım temiz çıkar ama ben hep 60 derecede yıkarım. Yüksek ısıdan dolayı diye düşünürdüm ama 12 dklik 30 derecelik programda bile bu kadar temiz çıktıysa demekki maharet deterjandaymis. Çok kirlilerde makinenin kazanına da dökün ekstra durulama yaparsınız. Gerçekten bu deterjan çok iyi