4.ay aşısnı oldu oğlum. O gün ebe Vegaferon diye bi kan ilacı verdi günlük 4 damla kullanmalıymışz. İntrnetten araştrdm biraz kullanan bazı bebeklerde huzursuzlk,kakada kan ishal vb. Şeyler olmuş. Ayrıca içeriğinde paraben var. Şampunlarmzda bile paraben içermeyenleri kullanamaya dikkat ediyoruz. Nasıl veriyim şimdi bunu bebeğime bilemedm. Kullanan anneler varmı napmalıyım