Ecoo Kizlar oglum 10 aylik olana kadar dört dis cikardi ve su an 16 aylik yani tam 6 aydir baska dis yok belirtisi bile yok normal mi bu ya?
Merve-eee Ecoo 8 aylikken 8 disimiz vardi. Sonra 5, 5 bucuk ay hic gelisme olmadi derken 4 dis sonra arka arkaya diger 4 dis de geldi… yani yaklasik 6 ay hareket olmamisti bizde de…
Nursrbga Normal benim kızımda 8 aylıkken alt iki dişini çıkardı 10 aylıkken üst 2 dişi sonrasında 16 aylıkken diğerlerini çıkarmaya başladı şuan 21 aylık 12 dişi var .