Bakin hipp combiotic ve hipp organic farkli. Combiotic olanda bagirsak ve mide duzenleyici var. Kolay sindirilmesi icin probiyotikler var. Ve ayric icinde laktoz olan tek mamadr. Buyuzden anne sutune en yakin olandr. Ee buyuzden mide hazmi kolay tipki anne sutu gibi. Nasil anne sutu alan bebekler surekli emer hazmi kolaydr surekli acikir. Hippte oyle. Yani cabuk aciktiriyor derken bi düşünün lutfen. Hipp organic olanda gaz ve kabızlık yapabilir daha tok tutar. Ben cok araştırdım inanın. Alman menseili oldugu icin oradaki sitesini ürünlerini ve yorumlarini bile okudum.
Her bebek farklidir belli aydan sonra evet reddedebilirler. Damak tadlari gelistigi icin bebeklerin ayirt ederler. Bazilari aynen devam eder bazilari daha sekerli icmek ister.
Benim kizimda dogdugundan beri reflü neler cektik. Cok kustu cok.Yani mamayi degistirim dedigimde doktorum hayır mamadan değil dedi. Cunku anne sutunude hep kustu.
Dedigim gb her bebek her mide farkli. Mama ayrimlarini iyi yapmak gerekir. Hicbiri zehir degil. Hipp combiotic 3numarada bozuyor. Icerigi iyi değil. Ozamana geldigimzde ne kullanacağız bende bilmiyorum 🤷♂️
Birde sunu soylim cogu firmalar mama formüllerini guncelliyor iclerine ekleme cikarma yapiyorlar. Guncel tarihleri alin ve dışına iyice bakin.
Ayy cook uzun oldu ama mama konusunda cok arastrdm. Hele buse terimin ve eylulun bebeklerine kullandiklari abd markasi ooan{ismini unuttum} deli dehset bir mama ama erişebilirligi cok cok zor. Şimdilik piyasadakilerle idare edicez😉