motherthea Ben ve eşim erzurumluyuz ege tarafında oluyormuş bu hastalık iki ailedede yok bu hastalıktan tam kesin bisey demedi bende o ilacı kullanıyorum kizima doktor 2 ay kadar kullan sonra yine tahlillerine bakıp o hastalığın olup olmadığına bakıcaz dedi sadece kansızlıkla bu hastalık teşhisi konulmaz diyor bazı doktorlar ve şunu da belirteyim 1 yaşından sonra çıktı kansızlık kızımda benim kızımda 18 aylık bu arada