Bence konusma işi genetik. Bizim doktorumuz 2 yasına kadar sadece 3 kelime dahi konusabilir demişti bazı doktorlar tatmin olmuyor bu duruma ama genetik tabanı da var tv vs. Baska bir durum yoksa. Ben de cok kafama takıyordum 20.aydan sonra yavas yavas dili.çözülmeye basladı. Birde muhtemelen bazı bebekler kayıt altına alıyor ve sonra kendilerini hazır hissedince konusuyor. Yürümek gibi.. zorlamadan, bol kitap okuyup konusarak ilerlemek gerekli.