Aklimdasin Sizce bu kadar pamuğu ne yapayim😁🙄 evde çokca yastık sevmiyorum acıkcası. siz evde yedek yastık bulundurur musunuz 🥴 Eger öyle ise kac tane var.? Birde cocuk yorganı var hiç kullanılmadı onu ne yapabilirim. Kullanmayacagım cunku cocugun bazasına yetmiyor
Neslihan-55 Aklimdasin 6 tane yastık var görümcem falan geliyor 2 kardeş onlar kalıyor lazım değilse at çöpe 😂 ama ilerde lazım olur dersen koy yatağın altına
NunuDudu Aklimdasin misafiriniz çok geliyorsa yatılı yastık yaptırabilirsiniz. Ya da yorgancılar yapar ince büyük yorgan olabilir ara mevsimde örtmek için. Çocuğunuz küçükse yine ona oyun halısı gibi ince minder olabilir.
Seksi__hatun Aklimdasin canm eğer elinden geliyorsa koltuklarına küçük şekilli kirlentler yapabilirsin benim de vardı böyle. Ben kirtlent yapıp üstüne eşimle benim baş harflerimizi kesip yapistirdim
12hayat34 Aklimdasin bizde 12 tane var ikisi hizim ikisi cocuklari ger kalani misafir yaastigi yaldu gelen yok ama omursa diye
zarifbirhanim AnnaKurt bizim evde de 3 tane var. 2si bizim biri kızımın. Cok şükür yatılı misafirim yok. 😀
MerveKayraTugra 2 tane büyük yastık bizim, 1 tane oğlumun var. 2 tane de misafir için yastık var. 4 tane de bebek yastığı var. Arada bir eltimler geliyor yatılı 3 tane çocuğu olunca bebek yastığı fazlaca bulunuyor.
deniz-95 Defneninannesi1108 normalde bunların yanyana olması gerekiyordu renkli kısımları dışarıda. Fark ettiyseniz dantel felan bişeyler var onda annemin çeyiz merakı kurbanıyım. 3 ay önce taşındım buraya arkası boşluk diye dik durmadılar böyle bıraktık bizde. Seneye tekrar taşınacağım için de böyle bıraktım dursunlar😂😂😂
ktnzehra49 Aklimdasin benim ve kızların beşiğindekilerden ayrı 10 tane yün ve elyaf karışık yastık var ☺️ 7 yorgan bir döşek var kızların beşiklerindekilerden hariç 😅