Başlığa ne yazayım bilemedim. Çenemin örnek fotoğrafta gösterdiğim yerini büyük camın pimapenine çarpmıştım, o an çok acıdı ve dişim kanadı. Buz tuttum sonra orası dişim apse yapmış gibi şişti ama morluk kızarıklık falan yoktu. Birkaç gün sonra sarımtırak bir renk oldu ve geçti. Şişlik de renk farklılıkları da yok ama dokunununca bilye gibi sert bir şey geliyor elime. Tam 10 gün oldu, bu ne olabilir, böyle bir şey yaşayan var mı daha önce? Sizce geçer mi bu? 