Herkese merhaba
hayatımızın en önemli en kıymetli varlığı çocuklarımız. Nasıl oluyorda sesini duymaya bile tahammülümüz kalmıyo anlayamıyorum. 3 yaş 2 aylık bir kızım var kardeşi doğduğundan beri (1 aydır) hiç bir şekilde lafımı dinlememeye ki öncesinde söz dinlerdi gayet akıllı bir çocuk, ne dersem ne istersem tersini yapmaya hamde gözümün içine baka baka yapıyor ( ses yapma dedikçe inadına ses çıkarıyor) tuvaletini bir gidip kendisi yapmıyor bir yapmıyo inadından, sürekli abur cubur istiyo, ağlamaların çoğalması gibi şeyler lohusa anneyi nasıl etkiler az çok tahmin edersiniz. Ve ben iki çocuğum arasında nasıl denge kuracağım , ikisine de nasıl yeteceğim hiç bilmiyorum yardım edin lütfen