Dila_01 Kızlar kızım 3.5 aylık kakasını 5 günde bir yapıyor ya bu normal mi tüm olumsuzluklar bende buraya yazmaktan usandım
tugba2511 Dila_01 benim bebeğim de 3gunde bir yapıyordu kontrolünde doktorumuza sorduk 7gune kadar normal dedi kabız değilse
Dila_01 Ylz0044 huzursuz değil ağlamıyor eziyetli bi bebekte değil ama emdiğini rağmen arada mama vermeme rağmen bir ay içinde 350 gr almış sence normal mi
Dila_01 Ecrininannes her ay 500 gr alması gerekirken minimum 350 ğr almış normal mi emziriyorum arada mama veriyorum
Dila_01 Ecrininannes huzursuz değil ağlamıyor emdikten sordu uslu uslu uyumaya çalışıyor veya ayağa kalkmak istiyor ama minimum 50 0 gr alması gerekirken bir ayda 350 gr almış
papatya09_ Tam da bunu bende soracaktım 4 aylık hem osurugu pis kokuyo afedersiniz 3 4 gün oldu kaka yok sürekli emziriyorum 🤔🤔
tugba2511 Dila_01 kabiz değilse normalmiş benim bebeğimin de o şekilde oluyor hatta biraz zorluyor kendini. Doktora sorunca ben rahatladim ☺️