Kızlar ben hamile kalmadan önce sigara kullanıyordum hamile olunca bıraktım. Şimdi doğum yaptım beniş 22 günlük ve yorgunluktan mı stresten mi neden canım o kadar çok sigara istiyor ki son 1 haftadır. Ama emziriyorum çok emzirmesem de vicdanım el vermiyor içmeye. Yani genelde mama içiyor çocuğum sütüm az olduğu için. Günde 3-4 kere ancak emziriyorum o da olan sütü de içsin göğüslerim rahatlasın diye. SiZde durumlar nedir ?