Bende maya tabletini aldım kullanıyorum ama haplar içinde kırık çıktı. İnstagramdan yazdım kadının verdiği cevap “haplar çok sert yapıda olmadığı için kırılabilir” 2tane kırık çıktı içinden ziyan oldu dedim atmak zorunda değilsiniz diye cevap aldım şaka gibi resmen. Süt artırmaya gelince ben fazla bir etkisini görmedim şahsen.
şöyle mantıklı düşündüğümüzde kadın ısrarlı bir şekilde diyor ki hap ve çayla birlikte 3ana 3ara öğün mutlaka yemek yiyin öğünlerinizi atlamayın. Bol bol su için beslenmenize dikkat edin diyor. Ben şahsen hap ve çay harici bu öğünleri tükettiğim zaman sütüm otomatik artıyor. Ne çaya ne hapa gerek kalmıyor. Ben sabah ve akşam iki öğün tüketebiliyorum buyüzden sütümün az geldiğğni düşünüyorum ama birkaç gün zorladım kendimi 3ana 3ara öğüne ozaman göğüslerimin bile dolduğunu hissettim. Aldım ama kullandıktan sonra aldığımada pişman oldum açıkçası. Yinede siz bilirsiniz.