Merhabalar, bebeğim 3 buçuk aylık ve uzuzn zamandır uyumadan önce sürekli ağlıyor yatınca başlıyor ağlamaya uyuyana kadar neler yapıyorum neler uykusu var belli elleri gözüne gidiyor yinede direniyor.. saatlerine dikkat ediyorum zaten 3 4 aylık bebekler maks 2 saat aktiviteden sonra yoruluyorlar bende saatini geçirmeden krize girmeden uyutayim diyorum ama nafile 🤷 bu normal mi zamanla düzelecek mi