Merhaba kızlar
Bir tane kızım var haziran başında 2 yaşına girecek
Şuan 14 haftalık hamileyim 🥰
Rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin cinsiyet fark etmez dedik ama eşimin de benim de gönlümüzden erkek geçiyor du
Bir kızımız var birde oğlumuz olsun istedik
Ve Rabbim nasip etti
Ben göktuğ ismini seçtim eşim poyraz dedi ama son kararı sen ver ben fikrimi söylüyorum dedi
En güzel ismi oylar mısınız 🥰