luna55 Hadi cocuklari hallettik kendinize bayramlik aldiniz mi aldiysaniz ne aldiniz paylasin fikir olsun bizlere de 🥰
AnnaKurt luna55 özel bir şey almadım. 7 senedir giydiğim pantolon artık yırtılıp emekli olunca mecbur pantolon aldım onu giyerim herhalde 😂
Han30 AnnaKurt sen ben misin yaa nesin😂😂 siyah pantolonum artık griye dönüyor almam gerek 2018 evlendigimde almıştım kaliteli alıp yıllarca giymek kalp ben😂
Bussclk Honeybear etek ve gömleği nereden aldınız acaba çok şık elbise de öyle iyi günlerde kullanın inşallah ☺️🙏🏻
Helbest_56 Honeybear Eteğin aynısı bende var 2 yıl önce almıştım bende onumu giysem Bayadır giymiyorum 😉
Kirpikana luna55 ne bebeğime ne de kendime aldım alır miyim bilmiyorum hiç hevesim yok eşimin söylediği sözlerden sonra
oglunucoksevenn luna55 bayram olduğunu bile unuttum. Oğlum ishal, her yeri pişik, canım sıkkın, saç baş dağınık. Kendimi yeni cicilerle hayal dahi edemiyorum. Hiç bişey almadım. Depresyondayım☹️
luna55 oglunucoksevenn yaa oyle yapma bizimkide reflüden kiriliyo ama hevessiz olmaz hergün bayram degil ki
Ikrazumra19 luna55 bende kendime bluz aldim sadece belki yarin ibur gun bulursam baska seyler bilemiyorum belkide almam
Honeybear oglunucoksevenn bizim buralardaki giyim mağazalarından aldım elbiseyi eteği, gömleği fayaboutique den aldım aynı etekten mağazada buldum aldım
sarmaliklahana luna55 yıllardır bayram için kendime biley almam 🙄 lazım oldukça yazlık kışlık alıyorum. Bayramda be kendi tarafıma ne eşimin tarafına gitmiyoruz zaten uzaklar. Bayram sonrası kayınvalidemin yanına 4 günlük gidicez başka sehirde zaten o kadar 🤭😄
Kursad_1201 luna55 çocuklardan kendime fırsat bulamadım artık evde ne varsa onları yıkayıp üyüleyip giyeceğim ne yapayım 😀