Kızlar daha öncede bu konuda post açtım yine benzeri seyler sorucam . 15 gündür gecikmem oldu hala öyle . Acaba hamilemiyim diye aklım çıkıyor oğlum daha 7 aylik 😢 cesaret edipte test yapmiyorum . Herhan gibi hamilelik belirtisi yok sadece sanki hasta olucakmışım gibi adet sancılarım oluyo geciyo bide mide bulantısı değilde ona yakın bisey gibi oluyo oda bi kaç saniye olup geciyo. Sizdede haftalarca gecikmesi olup sonradan hasta olan oldumu bide gecikmeye rağmen test yapıpta testi negatif çıkanlarınız varmı.