Bunu mu merak ettin diyebilirsiniz belki ama neden bilmem aklıma geldi bir düşündüm de en azından kendi çevremde son birkaç yılda doğan çocuklara bakınca çift isimli olanlar teklere göre hiç de azımsanacak oranda değil. Merak ettim bu durum benim çevremde mi böyle yoksa genelde de böyle mi. Anketi oylarsanız hep birlikte görmüş oluruz :)