gokce24 3 ay 2 günlük olduk hoşgeldin ataklar ne güzel emiyordu çocuk millete akıl veriyordum buradan ama reddetti az önce ne yapsam susmadı mama verdim. Var mı bu dönemde ben mama vermeden atlattım diyen. Sütümü sağamıyorum azalıyor
Tweetyy gokce24 mama biberon verme hepten reddeder. Uyurken, uyanmak üzereyken ve uykuya geçmek üzereyken emzir. Yanina yat oyle emzir. Uyku modlarinda emzirerek düzeldi bizimki
afacanbebe gokce24 3 ay 23 günlük oğlum doğduğu günden beri emme problemimiz var yıldım artık ama mama vermedim hiç direniyorum ayakta gezerek bile emzirdiğim oluyor baktım tutmuyor hemen uyutuyorum sakinleştiriyorum uyanınca mutlaka emiyor aç kalacak değil ya emecek elbet diyorum öyle de oluyor
expelliarmus gokce24 2 buçuk aylıkken başladı 5. Aya kadar dayandım mama vermedim hoplaya zıplaya uykuda emzirmeye çalıştım ama kilo alımı azalınca artık 6. Aydayız arada mama da veriyorum ek olarak. Gerçi onu da kabul etmiyo zar zor azıcık
OncedenGurme gokce24 yoktur bence. Emzik kullanıyor mu? Emziği ağzına verir gibi yapıyordum. Yakalamak için uğraşırken göğsümü veriyordum işe yarıyordu
gokce24 Tweetyy Herşeyi deniyorum ama az önce ne yaptıysam asla susmadı. Son çare biberon verdim uyuyor 😒
gokce24 afacanbebe bende ayakta gezerek emzirdim ama yok bana mısın demedi karnı doyunca uyudu çok üzülüyorum. Hemen susturmak İçin sanırım mamaya başvuruyorum
gokce24 expelliarmus bende mamayı açtım arada veririm böyle yaptıkça diyordum ama alışırsa hiç bırakmaz biberonu hep reddeder dimi
expelliarmus gokce24 canım takip et 1 ay . Kilo alımında sıkıntı yoksa mama verme. Uyurken, uykuluyken emzirerek devam et bence. İnsallah düzelir böyle olup düzelen çok
Demura Biz 4 aylığız henüz öyle bir sorunla karşılaşmadım şükür ama duşta emzirmek, pilates topunda zıplayarak emzirmek, yürüyerek emzirmek öneriliyor. Çabuk atlatırsınız bu süreci umarım
graceshelby gokce24 bizimde tam o ayda başladi 8.ayina kadar ya sagdim ya uykusunda emzirdim ama maalesef biz atlatamadik sütüm gittikçe azaldı iki ay hiç mama vermdeim hep uykuda emzirdim baktım olucak gibi değil meme mama gittik 8. Ayda tamaen bıraktı çünkü sütüm damla damla gelmeye başlamıştı. O kadar güzel sütüm vardı ki çok isterdim en azinda bir yaşına kadar emzirebilmeyi kısmet değilmiş 😢
gokce24 graceshelby benim sütüm de geliyor ısırgan otu çayı içtiğimden beri ama gerçekten bu çocuk benimle inatlaşıyor 😄 o mamayı içmeden asla susmuyor 😒
graceshelby gokce24 mümkün olduğunca teklif edin mamaya ağırlık vermeyin çünkü ten tene temas önemli sagsaniz bile onun emdiği kadar süt gelmez ve zamanlar azalmalar olabiliyor. Umrarim sizinki geçici bir süreçtir 🌼
gokce24 graceshelby çok nadir veriyorum haftada belki 3-4 biberon ama onu bile vermek istemiyorum 😔 inşallah devamı gelmez