Kizim son üc gündür ben yatirmaya valistigimda cok agliyor dogdugundan beri kucakda pispiliyarsk yada yatakda yanina uzanarak uyutuyoruz ama son üc gün ben öle yaptigimda agliyor babasinda duruyor acaba sebebi ney neden istemiyor beni 😔
buarada 3ay 23 günlük ayni seyleri yasiyan varmi büyüme atagindan olabilirmi diye düsündüm ama babasinda duruyor