Halimea Aneslina doğum günü kutlu olsun nice yeni yaslari olsun cnm benim . Rabbim yardimciniz olsun biz 3 yaşina girdik 2 bitti 😥 ağlamaklı ,inat , biraz sabır lazim .
Aneslina Halimea çok teşekkür ediyoruz 🙈 o inatlaşmalar, ağlamalar, benim istediğim olsunlar bizde de var ne yazık ki.. Sağlık olsun ne diyelim 💕
Aneslina Katarsis 1,5 yaşında başlıyor 2 yaş sendromu 3 de bitiyor diyorlar. Bende bekliyorum tam 1 sene Var sabredelim bakalım 🙈