Papatyakiz Anneler selam. Kızım 21 aylık bir çok kelimesi var ama cümle kuramıyor. Akranlarına bakınca geç mi kaldık diyorum. Tv telefon yok denecek kadar az. Gün içinde bir şey istediği zaman ı-ıı diye göstererek istiyor. Adını bildiği bir şey işe söylüyor. Söylediğim şeyleri tekrarlamiyor ben mi takıyorum acaba bugün de babam söyledi konuşmuyor diye iyice bi taktım. Sizlerde durumlar nasıl?
Theodora Papatyakiz Oglum 21 aylik ve konusmuyor. Arkadasimin da kizi var aralarinda 1 hafta var o da oglumla ayni o yuzden cok takmiyorum. Elbet konusacaklardir. Kelimeleri yarim soyluyor bir de oglum.
Esila15 Papatyakiz merhaba , benim kızımda 20 aylık . Konuşmuyor . Dediğiniz gibi ıh layarak her istediğini yaptırıyor . Mama, anne , baba diyor net şekilde . Onun dışında pek kelimesi yok diyebilirim .
2cocuk_1anne_ Papatyakiz kızım 22 aylık 23 çe az kaldı Kelimesi yavaş yavaş artıyor Baba. Mama. Meme. Gel (ge) muz(mu) çilek (çi) al bebek (bebe) pembe(pepe) Hatırladıklarım bunlar Bir kelimenin ilk hecesnini söylemedi normal miş burda bir anne post açmıştı bir çok anne benim bebeğim de öyle demişti Hayvanları tanır ve seslerini çıkarır Bir tane kıyadı var eolo yanınondan içinde olan çanta kalem kanepe tencere meyvelerin bir kaçını sorduğum zaman gösteriyor kartları var renk sayı şekil meyve sebze dün 20 karttan gösterdiklerin 2 3 tanesi hariç hepsini tanıdı verdi TV telefon biraz fazlaydı azalttım ve kelime si yavaş yavsl artıyor Ben de çok sıkıntı yapıyorum ama yapılmaması gerek her bebek bir değil Daha fazla eğitim le konulur daha fazla düş üstüne kartlar al onların üstündekilerş göster anlamaz deme hepsini alıyor aklı Kızım ayı yılan aslan zürafa hepsini sorunca gösteriyor sadece 4 5 gün söyledim isimlerini 2 gün önce fark ettik ki hepsini biliyor gösteriyor
Papatyakiz Theodora benim de arkadaşımın kızı var aralarında 5 gün var 4 kelimeli cümle bile kuruyor. Eninde sonunda konuşurlar inşallah bekleyelim ugrasalim bakalim
Esila15 Esila15 bir de 19-21 ay duraklama ayı diye okumuştum . Çoğu yerde 26 aydan sonra ilerlediğini okudum
Papatyakiz 2cocuk_1anne_ anlattiklarinizin çoğu bizde de var anlıyorlar farkındalar her şeyin maşallah çok çok zekiler ama işte konuşmaya gelince takılıyoruz. Her gün parka götürüyorum komşuların çocuklarıyla oyun oynuyor bende çok ilgileniyorum çok aktifiz zamana biraktim
Theodora Papatyakiz gecen ben de disarida gordum. Kucucuk kiz ogluma jelibon uzatti al ye diye😳 Annesine dedim kac aylik dedi 2 yasinda ama kiz bizler gibi konusuyodu vallahi sasirdim.
2cocuk_1anne_ Papatyakiz aynn bende öyle ilgileniyorum çabalıyorum ama kafayı takmama ma çalışıyorum Üstüne düşünce öğreniyor Birde kızım konuşmak istemiyor ya her şeye ıh ıh diyor istediği bir şeyi ıh ıh diye anlatıyor sa ismini söyletene kadar vermiyorum
Papatyakiz Krmbraaa bugün benim demeyi öğrendi bakalım yarına pekistiririz inşallah. Makine tabletiyle oynamak istedi verdim 5 tane yanımda oynadı sonra aldım oyunla benim falan dedim beden dilimi kullandım biraz da. Menim diyor 😃 ayakkabı da diyor ama asla anlayacak şekilde değil sadece ben bazen anlayabiliyorum 😂
Krmbraaa Papatyakiz ya aslında önemli olan anlayabilmesi diye düşünüyorum bi şekilde konuşur gider heralde 🌺maşallah miniğe ☺️