bebeğim 4 ay 7 günlük. Dedim herhalde atak matak yok fakat şu 3 gündür öyle mızmız Kİ. Uyanık olduğu her saat mızmız ya da sanki canını yakmışım gibi ağlıyor. 150-180 cc içen bebek şimdi 90 cc zor içiyor.
Gece sessiz sedasız uyuyan bebeğim şimdi 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor hele 3 gibi uyanıyor 1-2 saat uyumuyor. Gerçekten 3 gündür aşırı başım ağrıdı. İştahsız mızmız . O sakin beni uğraştırmayan bebek gitti yerine başka ağlak bi bebek geldi sanki. Nedir bu? Ağzı salyalı ve kaşınıyor damakları. Atak mıdır dişten midir huysuzlaştı mı..